Katarzyna Matyasik

neurologopeda, specjalistka wczesnej logopedii klinicznej, pedagog specjalny, providerka metody Johansena,
założycielka Logo-Spektrum

rpt

Magdalena Dominiak

terapeutka SI, pedagog

Malwina

Malwina Kunicka-Kowal

terapeutka SI, terapeutka ręki,
pedagog

img_20211217_205053~4

Karolina Żochowska

terapeutka SI, pedagog

Agnieszka Zając

terapeutka SI, pedagog

Marcela

Marcela Szymańska

logopeda

IMG_4447~3

Lucyna Mróz

logopeda

Aleksandra Osak

Aleksandra Osak

pedagog,
trenerka umiejętności społecznych

IMG_2727

Anna Huk

logopeda

image000000(2)~2

Natalia Kmiecik

pedagog

received_1111733956228641~2

Małgorzata Kremza

terapeutka ręki, pedagog specjalny, trenerka umiejętności społecznych

IMG_20230906_164612~2

Agata Rożen

pedagog specjalny, biblioterapeutka

Od kilkunastu lat prowadzę terapię zaburzeń mowy o różnym podłożu. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi o nieprawidłowym rozwoju psychoruchowym, specyficznymi trudnościami w uczeniu się, z dysleksją, autyzmem, zespołem Aspergera, Mózgowym Porażeniem Dziecięcym oraz zespołem Downa.


Największe znaczenie ma dla mnie efektywność prowadzonych działań. Śledzę nowinki dotyczące terapii i staram się je wdrażać do własnej praktyki czyniąc ją coraz bardziej skuteczną. Uzyskanie certyfikatu w zakresie Diagnozy i terapii zaburzeń przetwarzania słuchowego Metodą Johansena oraz Warnkego istotnie podniosło jakość pracy logopedycznej i pedagogicznej.

Znajomość różnorodnych metod terapii sprawia, że mogę łatwiej dopasowywać je do potrzeb każdego dziecka oraz usprawniać sfery, które pozostają w bliskim kontakcie z mową.

Na co dzień współpracuję z wieloma specjalistami, bo wierzę, że tylko całościowe spojrzenie na dziecko oraz kompleksowe działanie przynosi efekty.

Dbam o to, aby terapia dziecka przebiegała w atrakcyjny sposób.

Wyznaje zasadę, że tylko praca w bliskim kontakcie z rodzicami może przynieść założony efekt. Traktuję rodziców jako moich partnerów, którzy najlepiej znają swoje dziecko i mają na nie największy wpływ.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam współpracując przez wiele lat ze Stowarzyszeniem Handicap we Wrocławiu, Milickim Stowarzyszeniem Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych oraz Szkołą Integracyjną w Trzebnicy. Od kilkunastu lat prowadzę gabinet logopedyczny. Ponadto organizuję szkolenia dla rodziców i nauczycieli dotyczące wspomagania rozwoju dziecka.

W trosce o wysoki standard prowadzonej terapii logopedycznej i pedagogicznej stale podnoszę swoje kwalifikacje biorąc udział w szkoleniach i warsztatach poświęconych tematyce logopedycznej, neurorozwojowej i pedagogicznej. Szczególne znaczenie dla rozwoju zawodowego miały superwizje pod kierunkiem dr Magdaleny Grycman w zakresie alternatywnych metod komunikacji.

Każdy, nawet najmniejszy, sukces moich podopiecznych dostarcza mi wiele radości i zawodowej satysfakcji.

Z wykształcenia jestem oligofrenopedagogiem, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, terapeutą integracji sensorycznej oraz trenerem umiejętności społecznych. Uczę w szkole edukacji wczesnoszkolnej oraz etyki, a także prowadzę zajęcia rewalidacyjne i korekcyjno-kompensacyjne. Przez parę lat byłam nauczycielem wspomagającym dla uczniów z Zespołem Aspergera. Zajmowałam się także jako wolontariusz dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. Praca to moja pasja, dlatego wciąż się rozwijam, dokształcam, aby móc dać jak najwięcej siebie innym.

Ukończyłam magisterskie studia pedagogiczne na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna.

Jestem także certyfikowanym terapeutą ręki i trenerem Smyko-Multisensoryki. W zawodzie pedagoga pracuję od 2015 roku, doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w publicznych placówkach oświatowych, gdzie nauczyłam się, że każde dziecko jest ważne, ale nie każde niesie taki sam bagaż w swoim emocjonalnym plecaku. Na co dzień pracuję jako nauczycielka przedszkola i terapeuta Integracji sensorycznej w szkole podstawowej. Stale podnoszę swoje kwalifikacje aktywnie uczestnicząc w wielu formach kształcenia. Specjalizuje się w terapii zaburzeń integracji sensorycznej dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

W swojej pracy wykorzystuję wiedzę zdobytą na szkoleniach i doświadczenie, dzięki czemu moja praca terapeutyczna jest efektywna.

Praca z dziećmi od zawsze była moim marzeniem. Teraz jest wielką pasją i ogromnym wyzwaniem. Jako pedagog specjalny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz terapeuta integracji sensorycznej mogę uczyć, pomagać, rozwijać i zaciekawiać wspaniałe dziecięce umysły. W swojej pracy wykorzystuję ogromny potencjał pedagogiki Marii Montessori, dlatego też zindywidualizowane podejście, obserwacja oraz angażowanie wszystkich zmysłów jest podstawą moich działań. Wciąż chcę dawać i wiedzieć więcej, dlatego ważny jest dla mnie osobisty rozwój. Prywatnie kocham długie podróże, lato i spacery po lesie z mężem i psiakiem.

Jestem pedagogiem, specjalistą wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz terapeutą integracji sensorycznej i bilateralnej z uprawnieniami do diagnozy i terapii odruchów wczesnodziecięcych wg programu dr S. Masgutovej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam jako nauczyciel w przedszkolu, terapeuta w ośrodku WWRD oraz prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie Wrocławskim. W pracy z dziećmi skupiam się na indywidualnym podejściu, tworzeniu warunków sprzyjających rozwojowi oraz holistycznej perspektywie, stale poszerzając swoją wiedzę i kompetencje poprzez uczestnictwo w szkoleniach, warsztatach i konferencjach. W centrum moich zainteresowań pozostaje terapia dzieci z trudnościami rozwojowymi, neurodydaktyka oraz tworzenie środowiska przyjaznego sensorycznie.

Jestem pedagogiem specjalnym, nauczycielem wczesnoszkolnym, logopedą. Ukończyłam Uniwersytet Wrocławski oraz Dolnośląską Szkoły Wyższej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu). Systematycznie poszerzam swoje umiejętności uczestnicząc w kursach i szkoleniach kwalifikacyjnych. Uwielbiam pracę z dziećmi, która dostarcza mi wielu pozytywnych doświadczeń. Najczęściej pracuję z pacjentami w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Cenię sobie dobrą współpracę z rodzicami. Wspólne oddziaływania w gabinecie oraz domu przynoszą szybsze efekty terapii. Staram się, aby każde zajęcia odbywały się w miłej i przyjemnej atmosferze.

Prywatnie jestem żoną oraz mamą. Z miłości do książek studiuję bibliotekoznawstwo. 

Jestem polonistą i logopedą czynnie pracującym w zawodzie. Pracuję z dziećmi i młodzieżą. Nieustannie rozwijam i podnoszę swoje kwalifikacje i umiejętności, uczestnicząc w różnych formach doskonalenia zawodowego. Poszukuję nowych rozwiązań, narzędzi i metod pracy, umożliwiających rozwój i naukę młodego pokolenia. Szczególnie pochylam się nad dziećmi z różnymi dysfunkcjami oraz mającymi problemy w nauce. W swojej pracy wykorzystuję różne metody i techniki terapeutyczne i dydaktyczne, mające na celu zainteresować, zaciekawić młodego adresata. Nieustannie towarzyszy mi świadomość ogromnego wpływu na ich postrzeganie świata i wychowanie. W wolnym czasie korzystam z cudownego przywileju bycia żoną i mamą. 

Ukończyłam studia na kierunku Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną, a także jestem magistrem Pedagogiki resocjalizacyjnej z kryminalistyką. Jestem również absolwentką Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, gdzie ukończyłam kierunki Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W mojej pracy pedagogicznej kieruję się potrzebami dziecka, stosując kreatywne metody, które zachęcają do zdobywania wiedzy i umiejętności poprzez doświadczenie. Uważam, że każde dziecko potrzebuje indywidualnego podejścia, które pozwala mu rozwijać się w swoim tempie. Jestem osobą, która czerpie radość z fotografowania oraz odkrywania nowych miejsc. 

Jestem absolwentką logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Pracuję z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy, zaburzeniami przetwarzania słuchowego, wadami zgryzu, zaburzeniami miofunkcjonalnymi, a także z dorosłymi pacjentami z afazją. Osobiste doświadczenie udaru mózgu sprawiło, że ta grupa pacjentów jest mi szczególnie bliska. 

W gabinecie stawiam na dobrą relację z pacjentem i rodzicami, wzajemny szacunek
i zaufanie są dla mnie podstawą powodzenia w terapii.
Nieustannie podwyższam swoje kwalifikacje poprzez różne kursy i szkolenia, studiuję
neurologopedię kliniczną z integracją sensomotoryczną na Uniwersytecie Wrocławskim.
Jestem szczęśliwą żoną i mamą trzech synów i córki. 
Poza logopedią w moim sercu dość spore miejsce zajmują język francuski, dobra książka, skrzypce i kawa.

Ukończyłam pedagogikę resocjalizacyjną oraz terapię pedagogiczną na Uniwersytecie Wrocławskim. Aktualnie pracuję w przedszkolu a także prowadzę terapię pedagogiczną. W pracy z dziećmi kieruję się przekonaniem, że każdemu należy się indywidualne podejście, koncentruję się na przyczynach trudności i staram się pracować z dzieckiem w zróżnicowany sposób. Praca z dziećmi jest spełnieniem moich marzeń i z tym wiąże swoje plany na przyszłość. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci. W wolnych chwilach czytam książki i praktykuję jogę.

Ukończyłam studia z zakresu pedagogiki terapeutycznej z oligofrenopedagogiką na Uniwersytecie Opolskim oraz  studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej oraz edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Jestem także terapeutą zajęciowym, terapeutą ręki, trenerem umiejętności społecznych oraz instruktorem zajęć arteterapeutycznych.

Od ponad 10 lat pracuję w Warsztacie Terapii Zajęciowej z dorosłymi osobami z niepełnosprawnościami. Od kilku lat pracuję także z dziećmi z różnego rodzaju trudnościami prowadząc zajęcia z terapii pedagogicznej oraz terapii ręki. 

W swojej pracy czerpię z metod i technik arteterapeutycznych, gdyż rozwijają wyobraźnię, stymulują rozwój poznawczy, wspomagają rozwój manualny i dają wiele radości. Jestem zwolenniczką systemu edukacji przez ruch, który zapewnia rozwój dziecka w sferze fizycznej, psychicznej, a także społecznej. Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem ruchu, muzyki, zabawy daje efekty i sprawia dzieciom radość. Najbardziej fascynuje mnie rozwój  motoryczny i manualny, dlatego staram się zgłębiać wiedzę na ten temat uczestnicząc w kursach, szkoleniach i wykładach.

Czas wolny uwielbiam spędzać z rodziną, kocham świeże powietrze, ogród, góry, podróże i książki.

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, nauczycielem przedszkola, biblioterapeutą. Przez wiele lat pracowałam jako nauczyciel przedszkola, obecnie pracuję jako nauczyciel współorganizujący kształcenie. Praca, którą wykonuję jest spełnieniem marzenia, które towarzyszyło mi od dzieciństwa. Obserwowanie rozwoju dzieci jest fascynującą przygodą, okazją do odkrycia w sobie dziecięcej radości, zachwytu nad małymi rzeczami. Praca pedagoga to dla mnie ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań, metod, narzędzi pracy. Korzystam z wielu metod terapeutycznych, zawsze zostawiając dziecku przestrzeń do kreowania, z uważnością podążając za jego rytmem. Inspiracji do zajęć dostarcza mi literatura dziecięca. Bajka może skutecznie i w przyjemnej formie wspierać rozwój dziecka. Czas wolny wykorzystuję na podróże, pracę w ogrodzie, spacery po lesie, czytanie książek i ćwiczenie jogi.